a) Una organització de persones que comparteixen uns objectius per tal d'obtenir beneficis.
b) Una sola persona amb l'objectius de conseguir una empresa.
c) Una campanya publicitària amb l'objectiu de vendre un producte.
La respòsta correcta és la a), ja que una empresa és un grup de persones que volen obtenir beneficis.
2. Que és una S.A.?
a) Una societat anònima, una societat mercantil amb personalitat jurídica en què el capital, dividit en accions, està integrat per les aportacions dels socis que no responen personalment dels deutes socials.
b) Una societat animada, una societat mercantil amb personalitat jurídica en què el capital, dividit en accions, està integrat per les aportacions dels socis que no responen personalment dels deutes socials.
c) Una secta anònima, una societat mercantil amb personalitat jurídica en què el capital, dividit en accions, està integrat per les aportacions dels socis que no responen personalment dels deutes socials.
La resposta correcta és la a), ja que S.A.: vol dir societat anònima, una societat mercantil amb personalitat jurídica en què el capital, dividit en accions, està integrat per les aportacions dels socis que no responen personalment dels deutes socials.
3. Que és una S.L.?
a) Una societat làctea, una societat amb l'objectu de vendre productes lactis.
b) Una secta limitada, una societat mercantil amb personalitat jurídica el capital està dividit en participacions iguals, acumulables i indivisibles, que no poden incorporar-se a títols negociables ni denominar-se accions i en la qual els socis no responen personalment pels deutes socials.
c) Una societat limitada, una societat mercantil amb personalitat jurídica el capital està dividit en participacions iguals, acumulables i indivisibles, que no poden incorporar-se a títols negociables ni denominar-se accions i en la qual els socis no responen personalment pels deutes socials.
La resposta correcta és la c), ja que S.A.vol dir societat anònima, una societat mercantil amb personalitat jurídica el capital està dividit en participacions iguals, acumulables i indivisibles, que no poden incorporar-se a títols negociables ni denominar-se accions i en la qual els socis no responen personalment pels deutes socials.
4. Que és el marketing?
a) Un sistema utilitzat per aumentar la popularitat d'un producte utilitzant mètodes il·legals.
b) Un conjunt de tècniques i estudis que tenen com a objecte millorar la comercialització d'un producte.
c) El nom de l'edifici principal d'una empresa.
La resposta correcta és la b), ja que el marketing és un conjunt de tècniques i estudis que tenen com a objecte millorar la comercialització d'un producte.
5. Que és la publicitat?
a)
b) Una manera de guanyar diners per a una empresa.
c) Les dues respostes correctes són correctes.
La resposta correcta és la a), ja que la publicitat és una forma de comunicació que intenta incrementar el consum d'un producte o servei, inserir una nova marca o producte dins del mercat de consum, millorar la imatge d'una marca o reposicionar un producte o marca en la ment d'un consumidor.
Carlos Reina Carrascosa
No hay comentarios:
Publicar un comentario